Customer success engineer

De Customer Success Engineer werkt samen met het Customer Success team om nieuwe klanten te werven en langdurige relaties op te bouwen met onze klanten. Ons high-touch model van klantsucces houdt in dat we rechtstreeks met onze klanten samenwerken bij de implementatie en het verdere gebruik van onze software.

Customer Success Engineers voeren periodieke engagement calls, configureren en lossen problemen op met onze software en integraties, stimuleren vernieuwingen en uitbreidingen, en werken samen met het productmanagement om het product te innoveren en te laten groeien via een direct relatiemodel.

Wat houdt je functie in?

Na een grondige training, zal je verantwoordelijk zijn voor:

- Afhandelen, opvolgen, afronden en escaleren van telefonische en mail remote support naar de CSM indien nodig

- Assisteren bij de documentatie van software handleidingen

- Installeren van nieuwe software klanten en helpen om de updates op schema te houden

- CX testen van de software

 

Wat kunnen we je bieden?

§ Een afwisselende en boeiende job waar autonomie en verantwoordelijkheid centraal staan

§ Een toonaangevende, innovatieve werkgever met interessante projecten in een nichemarkt

§ Een jonge maar stabiele, open en aangename bedrijfsomgeving waar je de stimulans en ruimte krijgt om op de hoogte te blijven van de nieuwste technologieën op IT-gebied

§ De kans om een belangrijke rol te spelen in het groeiverhaal

§ Een zeer aantrekkelijk salarispakket

Wat voor soort persoon zoeken we?

§ Een klantgerichte mentaliteit

§ Goed logisch en analytisch denkvermogen met kennis van vastgoedtransacties van minstens één specialiteit -> syndicus, rentmeester, vakantieverhuur

§ Uitstekende talenkennis Nederlands-Frans-Engels

§ Kennis van boekhouding

§ Algemene kennis van Microsoft Windows en Office.

§ Kennis van Microsoft SQL is een mooie toegevoegde waarde maar geen must

 

Solliciteer nu